Bakkal: "İyi Bir Galibiyet Oldu"
- Bakkal: "İyi bir galibiyet oldu" Kayserispor Teknik Direktörü Mesut Bakkal: "Güzel mücadele ettik"KAYSERİ - Kayserispor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, "İyi bir galibiyet oldu" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?