Davutoğlu: "Tbmm'de Bu Yasa Çıkacak, Çözüm Süreci'de Yürüyecek"
Son Dakika Logo
16.02.2015 10:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Davutoğlu: "Tbmm'de Bu Yasa Çıkacak, Çözüm Süreci'de Yürüyecek"

Başbakan Davutoğlu: (2)-"Türkiye'de demokrasi kökleşmiştir, herkes bütün taleplerini normal hukuk düzeni içinde dile getirebilmektedir. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • 10.KAT - MELEK ASKER..? 10.KAT - MELEK ASKER..?:
    DEVLET-ASKER-CİN KONUŞUYOR. . . LÜTFEN TAKİP EDİNİZ. . . İBRET-İ ALEM ÇÜNKÜ. . . NEYSE KONUŞMAYA DÖNELİM. . . . . . . . . LADİN'İ BİZ YAPTIK, SUAT'TAN MEMNUN DEĞİLİZ. . . . EVET YANİ, LADİNİ BİZ YAPTIK TABİİKİ SUAT'TAN HİÇ MEMNUN DEĞİLİZ. . . . . . ŞİMDİ SUAT SORUYOR. . . . . MADEM LADİ'İ SİZ YAPTINIZ LADİN'DEN MEMNUN MUSUNUZ. . ? . . . . . LADİNİ SİZ YAPTINIZ KENDİNİZDEN MEMNUN MUSUNUZ. . . . . . İMZA 10. KAT-MELEK ASKER. . ! 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement