Koronavirüs salgının son bulması için camilerin hoparlöründen dua edildi
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının bir an önce sona ermesi ve hastaların şifa bulması için Kütahya'daki camilerin hoparlöründen yatsı ezanının ardından dua edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?