Deprem sonrası aşağılayıcı paylaşımlarda bulunan 16 kullanıcı tespit edildi, 3 kişi gözaltında
Son Dakika Logo
30.10.2020 08:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Deprem sonrası aşağılayıcı paylaşımlarda bulunan 16 kullanıcı tespit edildi, 3 kişi gözaltında

Emniyet Genel Müdürlüğü, Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ve bağlı il birimlerince İzmir'de meydana gelen deprem üzerinden bölge halkına yönelik aşağılayıcı paylaşımlara karşı tespit çalışmaları başlatıldığını açıkladı. Emniyet, araştırma sonucunda 16 hesap kullanıcısının tespit edildiğini, 3 kişinin gözaltında olduğunu açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • turgut turgut:
    1999 golcuk depremınden beri,ötv deprem vergısı toplanıyordu,yıkılan evler yerıne yapılacakmı 137 35 Yanıtla
    ANKARALI ANKARALI:
    ELAZIĞ'A YAPILDI MI? 1 SENE OLACAK 2 1
    kaos kaos:
    evet yapılacak 1 0
    halil halil:
    Vanda yapılmadı mı erzincanda yapılmadı mı elazğ da yapılmadı mı ankara bala da yapılmadı mı neden yapılmasın her şeyde bir kuşkuculuk ne demiş pazarlama bilimciler komplo çok satar. 0 0
    hkn hkn:
    iban gelecekmiş 0 0
  • taha taha:
    elazıgda yapmadılar sadece kılıfına uydurarak 20 yıl odemeli toki evleri verdiler yüzde 20sine evleri yıkılanlar kirada 1 1 Yanıtla
  • ANGARALI ANGARALI :
    biz nasıl bir toplum olduk ölenleri bile rahmetle anmak yerine yerden yere vuruyoruz bu türk halkının sonu ne olucak böyle herkesin içinde bir birine karşı bir kin nefret nedir bu ya insanlar ölmüş yakınları acı çekiyor kimileride çıkmış bunlar yok müslüman değil yok sarhoşlar sanane kardeşim herkes özgür herkes hesabını öte dünyada verecek ama iyi ama kötü ölenlere allah rahmet eylesin çok acı bir tablo ülkemize geçmiş olsun inşallah bu son olur 1 0 Yanıtla
  • MURAT YILMAZ MURAT YILMAZ:
    2001 DEN BU GÜNE HANGİ DEPREM SEL VE TÖRÖR OLAYLARINDAN SONRA DEVLET GÜCÜNÜ GÖSTERMEYİP VATANDAŞINI YANLIZ BIRAKTI..ALLAHIN İZNİYLE DEVELETİMİZ EN KISA ZAMANDA İZMİRİNDE YARASINI SARAR .SİZ ÇİTLEYEN EŞŞEK HEYKELİ DİKMEYE DEVAM EDİN 0 0 Yanıtla
  • bob bob:
    hahaha ben o parayi catir catir yedim 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement