o bombalar döşenirken ordaki halkın hiçbiri mi duyarlı değil. doğudaki türk memur ve çalışanları geri çekeceksin, orada ne kadar baraj köprü ve devlet malı varsa hepsini bombalayacaksin sonrada al sana kürdüstan. kanı bozuklara iyilik yaramaz.519Yanıtla
insan:
Pkknin son cirpinislari..yakinda orgut baris icin yalvaraxak..turk polisinin gucunu goruyorlar ve gorecekler506Yanıtla
Elazığlı:
Bu ev sahipleri teroristler o bombayi o yola yerlestirirken gorurler ihbar etmezler birde devletten tazminat isterler boyle de vatan hainidirler devlette verir o tazminati merak etmeyin hemde fazlasiyla emin olun332Yanıtla
Vatan bolunmez:
O serseri sizde vatan haini00
pazarcikli:
bunlarin neresi musluman275Yanıtla
markaz:
Hıyar agası sen pazarlıklı olamazsın ne kadar düşmanına sevdalanmışsın!05
Pelin:
polis ve asker bosuna gurevini terk etmiyor etmiyende intihar ediyor bunun bedeli agir olacak Recep icin.910Yanıtla
sinirlendim öfkelendim:
Pelin ....Polis ve asker bunlar mesleğini icra ederler. varsa babanın fabrikası çağır mesleklerini bırakıp gelirler .....
Ama vatan parayla makamla satılmaz vatana hizmet için vardır Polis ve Asker ........peliiiiiiiiiin
Peliiiiiiiin algı idrak yoksulu peliiiiiiiin...... 72
millet:
Allah belanizi versin millet ne derdinde siz ne dedindesiniz insanlar ölüyor 20
EGELİ:
destekleyin daha pkk yı ne güzel hizmet ediyo kürtlere ya demi yani,elektriksiz,yolsuz bırakıyor bunun cok faydasını görüyorsunuz degilmi la hırbolarrr,gidin canlı kalkan olun bu vatan hizmetkarlarınıza. 142Yanıtla
şakir:
o bomba oraya yerleştirilirken halk nerdeydi yazı çok yazık besle kargayı oysun gözünü beleş yaşa bu hayatta bide ihanet et biz elektrik faturası co geliyor diye ordan kıs burdan kıs siz beleş elektrik kılimalar oh haram olsun size132Yanıtla
Tarafsız:
Bu şekilde bu iş bitmez sokağa çıkma yasağı, sonrada tek tek evler didik didik aranacak.asker ve polis Silâhlı ve yüzleri kapalı olana sorgusuz sualsiz basacak mermiyi 114Yanıtla
Osmanlı:
Doğulu vatandaşlarımız. Pe KAKA. oy vermeye. Devam30Yanıtla
seda_42:
Bu yoruma katilirim00
seda_42:
Çok şükür ölen yokmuş10Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (22)