Yüksekova'da Polis Aracının Geçişi Sırasında Patlama
Son Dakika Logo
19.08.2015 10:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yüksekova'da Polis Aracının Geçişi Sırasında Patlama

Hakkari'de dün gece polis aracının geçişi sırasında yaşanan patlamada bir cami ve birçok ev hasar gördü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (22)

  • Vatandaş Vatandaş:
    o bombalar döşenirken ordaki halkın hiçbiri mi duyarlı değil. doğudaki türk memur ve çalışanları geri çekeceksin, orada ne kadar baraj köprü ve devlet malı varsa hepsini bombalayacaksin sonrada al sana kürdüstan. kanı bozuklara iyilik yaramaz. 51 9 Yanıtla
  • insan insan:
    Pkknin son cirpinislari..yakinda orgut baris icin yalvaraxak..turk polisinin gucunu goruyorlar ve gorecekler 50 6 Yanıtla
  • Elazığlı Elazığlı:
    Bu ev sahipleri teroristler o bombayi o yola yerlestirirken gorurler ihbar etmezler birde devletten tazminat isterler boyle de vatan hainidirler devlette verir o tazminati merak etmeyin hemde fazlasiyla emin olun 33 2 Yanıtla
    Vatan bolunmez Vatan bolunmez:
    O serseri sizde vatan haini 0 0
  • pazarcikli pazarcikli:
    bunlarin neresi musluman 27 5 Yanıtla
    markaz markaz:
    Hıyar agası sen pazarlıklı olamazsın ne kadar düşmanına sevdalanmışsın! 0 5
  • Pelin Pelin:
    polis ve asker bosuna gurevini terk etmiyor etmiyende intihar ediyor bunun bedeli agir olacak Recep icin. 9 10 Yanıtla
    sinirlendim öfkelendim sinirlendim öfkelendim:
    Pelin ....Polis ve asker bunlar mesleğini icra ederler. varsa babanın fabrikası çağır mesleklerini bırakıp gelirler ..... Ama vatan parayla makamla satılmaz vatana hizmet için vardır Polis ve Asker ........peliiiiiiiiiin Peliiiiiiiin algı idrak yoksulu peliiiiiiiin...... 7 2
    millet millet:
    Allah belanizi versin millet ne derdinde siz ne dedindesiniz insanlar ölüyor 2 0
  • EGELİ EGELİ:
    destekleyin daha pkk yı ne güzel hizmet ediyo kürtlere ya demi yani,elektriksiz,yolsuz bırakıyor bunun cok faydasını görüyorsunuz degilmi la hırbolarrr,gidin canlı kalkan olun bu vatan hizmetkarlarınıza. 14 2 Yanıtla
  • şakir şakir:
    o bomba oraya yerleştirilirken halk nerdeydi yazı çok yazık besle kargayı oysun gözünü beleş yaşa bu hayatta bide ihanet et biz elektrik faturası co geliyor diye ordan kıs burdan kıs siz beleş elektrik kılimalar oh haram olsun size 13 2 Yanıtla
  • Tarafsız Tarafsız:
    Bu şekilde bu iş bitmez sokağa çıkma yasağı, sonrada tek tek evler didik didik aranacak.asker ve polis Silâhlı ve yüzleri kapalı olana sorgusuz sualsiz basacak mermiyi 11 4 Yanıtla
  • Osmanlı Osmanlı:
    Doğulu vatandaşlarımız. Pe KAKA. oy vermeye. Devam 3 0 Yanıtla
    seda_42 seda_42:
    Bu yoruma katilirim 0 0
  • seda_42 seda_42:
    Çok şükür ölen yokmuş 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement