Yozgat'ta Nohut Üretimi Düşüyor
Yozgat'ta aşırı yağışlar ve yüksek hava sıcaklıkları nedeniyle nohut verimi düşüyor. Yozgat Ziraat Odası Başkanı İsmail Açıkgöz, bu yıl beklenen verimin alınamadığını belirtirken, çiftçiler maliyetlerin yüksekliği ve tarımsal üretimde yaşanan zorluklardan şikayet ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?