Moldova Sınırından Seslenen Azerbaycan Vatandaşı: "Bize İyi Davranıyorlar"
- Moldova sınırından seslenen Azerbaycan vatandaşı: "Bize iyi davranıyorlar" Rusya'nın Ukrayna'ya saldırılarının ardından Moldova'ya giden Azerbaycan vatandaşı Narbola Cabborov, "Bize iyi davranıyorlar" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?