Adana'da vatandaşlar ilallah etti! Trafik ışıklarında cam silme bahanesiyle gelip sürücülerden zorla para alıyorlar
Adana'da trafik ışıklarında "cam silme" bahanesiyle sürücülere zor anlar yaşatıp zorla para alan çocuklara vatandaş tepkili. Konu hakkında açıklamalarda bulunan bir kişi, "Rezil bir durum. Önümüze atlıyorlar. Taciz ediyor. Zorla para istiyorlar. Önlem alınmalı" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)