Adana'da vatandaşlar ilallah etti! Trafik ışıklarında cam silme bahanesiyle gelip sürücülerden zorla para alıyorlar
Son Dakika Logo
30.05.2022 11:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana'da vatandaşlar ilallah etti! Trafik ışıklarında cam silme bahanesiyle gelip sürücülerden zorla para alıyorlar

Adana'da trafik ışıklarında "cam silme" bahanesiyle sürücülere zor anlar yaşatıp zorla para alan çocuklara vatandaş tepkili. Konu hakkında açıklamalarda bulunan bir kişi, "Rezil bir durum. Önümüze atlıyorlar. Taciz ediyor. Zorla para istiyorlar. Önlem alınmalı" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Yusufun Babası Yusufun Babası:
    Kentin bundan da beteri suanki adana büyükşehir belediyesi icraat yerine reklam yapmak dışında bir çabası yok 10 belediye başkanıyla kreş açılışı yapmayı , ve adana dışında park açılışı yapmayı ilk bunda gördüm ve yaptığı bu boş beleş işleri sanki adana merkezinde yapmiscasina reklam etmesi cabası 8 7 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement