Denizli'de bir kadın gece balkona çıkıp "Beni öldürecekler" diye bağırdı, polisin girdiği evde kimse bulunamadı
Denizli'nin Pamukkale ilçesinde önceki gece saatlerinde yaşanan olayda, 36 yaşındaki bir kadın "Beni öldürecekler" diye bağırarak balkona çıktı. Mahallelinin ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, evde kimseyi bulamadı. Kadının psikolojik problemleri olduğu ve bu nedenle böyle bir davranışta bulunduğu belirlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?