Akbelen Ormanı'nda Ağaç Kesimi Dördüncü Gününde Devam Ediyor
Muğla İkizköy'deki kömür maden sahasının genişletilmesi çalışmalarına karşı Akbelen Ormanı'nı korumak için başlayan doğa nöbeti dördüncü gününde de devam ediyor. Akbelenlilerin ve çevrecilerin ağaçların kesilmemesi için derişleri de sürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?