Başbakan Yıldırım: "Biz Seçime Gittiğimiz Her Seçimde Mecburiyet Olmadan Gitmedik"
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, "Biz makam, mevki delisi değiliz. Devletin geleceği için bir Ali değil, bin Ali feda olsun. Milletim kazanacaksa biz kaybederiz. Biz, şan, şöhret peşinde değiliz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?