Mustafa Reşit Akçay: "Deplasmanda Kazanmak Moral Verdi"
- Mustafa Reşit Akçay: "Deplasmanda kazanmak moral verdi"MANİSA - Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, ilk 8 haftadan maksimum puan çıkarmak istediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?