İşletmeci ne yapsın alkol pahalı vergiler aşırı derecede yüksek vatandaş ta gitmiş istiyor ne yapsın hafta sonuna kadar bunalmış Kafa dağıtacak Avrupa'da Türk lirası karşılığı insanlar 50-60 TL'ye çok güzel eğleniyor burada en az 300-400 TL hesap ödeniyor sonuçları böyle oluyor işletmeci de vatandaş ta bunalmış durumda herşey ateş pahasi pek iç açıcı değil sonumuz bazıları diyebilir içmeyin kardeşim sana ne içen içer illa ki yasak koyamadik diye ÖTV KDV zart zurt koymak zorunda mısınız ayrıca belirtmek isterim bugüne kadar sadece askere giderken 1 bardak viski içirdiler zorla başka içmedim.damak zevkime Uygun değil112Yanıtla
VAYMALAMINE:
KÖKTEN YASAKLANSIN FABRİKALARI SÜT VE MEŞRUBAT ÜRETİMİNE DÖNÜŞTÜRÜLSÜN, İNSANLAR SARHOŞ OLUP KAVGA ETMESİN İSTİHDAM SAĞLANSIN. 104
VAYMALAMINE:
NE YAZMIŞSIN BELLİ DEĞİL, İÇMEYİN BU ZIKKIMI OLSUN BİTSİN,NE İŞİNİZ VAR BU GİBİ YERLERDE10
İzmir78 :
Elin psikopat karakterinide hükümete bağlamışsınya Ne diyim memlekette ahmak çok00
Fatih cakmak:
Denizli ne olmus ne olmus 50 tl ye avrupada eglence mi yapiyoz rahatca o paraya tost yersen burda dua et .. ulkeye sahip cikin avrupa gorundugu gibi degil 51Yanıtla
TUNÇ06:
İÇKİLİ YER VE HERKESDE SİLAH VAR BU NE YA BURALARDA HESAP ŞİŞKİN GELİR YERSEN YEMESEN GİTME DERİM UZAK DURUN NOKTA40Yanıtla
2 dünya savaşında övdüğün müslüman olmayanlardan 65 milyon insan öldü ölenlerden müslüman ülke yoktu 12Yanıtla
mevlüt sever:
ceyhun oraya zaten vurmak için gitmişti mehmetle arasında husumet vardı kadın meselesinden dolayı hesabı bahane edip vurdu20Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (9)