1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü balkonlardan kutlandı
Elazığ'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında evlerinde kalan vatandaşlar, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü müzik eşliğinde balkon ve pencerelerden kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?