Doktor hastanede bıçaklı saldırıya uğradı, Bakan Koca çıldırdı: Şifa veren eli kesemezsiniz
Son Dakika Logo
27.05.2021 10:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Doktor hastanede bıçaklı saldırıya uğradı, Bakan Koca çıldırdı: Şifa veren eli kesemezsiniz

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görevli Ortopedi Asistanı Doktor Ertan İskender, taşkınlık çıkardığı için uyardığı şahıs tarafından elinden ve belinden bıçaklandı. Saldırgan güvenlik güçleri tarafından etkisiz hale getirilirken, doktorun hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Bakan Koca ise sosyal medya hesabında konuyla ilgili paylaşımda bulunarak, "Şifa veren eli kesmeye çalışmanın affı mümkün değil" sözlerine yer verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (46)

  • Halk Halk:
    Yargısız infaz olmaz karşı tarafında dinlemek lazım belki suçlu doktordurr. 28 24 Yanıtla
    sağlıkçı sağlıkçı:
    insallah bu cahillerle sende böyle bi sey yasarsın 0 3
  • Hadi canım Hadi canım:
    Yani o kadar olayda doktorların hiç suçu yok öyle mi 19 22 Yanıtla
    Serkan Serkan:
    Sen doktorun nasıl bir hayatı var biliyormusun acaba. Gecesi varmi gunduzu varmi biliyormusun? Esi varmi cocugu varmi biliyormusun? Ama emin ol hastanede gosterdikleri guler yuzu evde gostermeye güçleri kalmiyor. Keske oyle bir imkan olsada sade ve sadece bir gun o meslegi yapsaniz. Belki imana gelirdi bu olumsuz yorumlari yapanlar. 7 11
    Halit Halit:
    Türkiye nin sorunu bu zaten . Herkes sadece kendi çalışıyor zannediyor. Serkan çığın. 3 2
    Parayı verince tak randevu Parayı verince tak randevu:
    Ne anlayiyonuz birader... Bir aydır koskoca Ankara'da muayene randevusu bulamıyorum. Paralı öğretim görevlisi ne muayene oldum...hep vatandaş suclu 1 1
    Mt Mt:
    Serkan sen Iyi biliyon sanki haydi bos yapma 0 2
  • Joe Joe:
    Doktorlar çok artist olmaya başladı 17 21 Yanıtla
  • Vatandas Vatandas:
    Bu gidişle doktor kalmayacak ülkede 24 8 Yanıtla
  • Eren Eren:
    Şiddeti tasvip etmiyorum yalnız bazı sağlık çalışanları insanları azarliyor 20 10 Yanıtla
  • Bilal Bilal :
    Şiddetin her türlüsünü kınıyoruz hele şu zamanda sağlık personeline ama bazısaglik personelleri gerçekten saygısız ve kışkırtıcı tutumlar sergiliyo buda hastanın ve hasta yakınının sağlıksal problemlerinin ne boyutta olduğu hassas bir zamana denk geldiğinde bu tür olaylar yasanabiliyo birazda sağlık personellerinin dikkat etmesi lazım olduğunu düşünüyorum bu durumda yargısız infaz da yapılmamalı gerçekten tahrik edici hareketler sergiliyorlar tabi ne olursa olsun sonu şiddet olmamalı 17 9 Yanıtla
    Asm Asm:
    Hep aynı dırdır kesin artık en zor meslek sağlık kolay diyen varsa gitsin yapsın 0 2
  • Haksızlığa ugramak Haksızlığa ugramak:
    Ben şiddete karşı bir insan oldum hep ama malasef hep doktorlar haklı olmaya biliyor. Geçirdiğim sinir kirizi sonucu işyerine ambulans cagiriliyor. Gelen doktor tarafından iftiraya maruz kalıyorum. Şiddet uygulamadigim halde şiddet uygulandı denildi bana yani herzamn doktor haklı olmaya biliyor. Bu pandemi sürecinde egolar tavan yapmış durumda 13 11 Yanıtla
    Kesinlikle Kesinlikle :
    Kesinlikle öyle normalde burunlarından kıl aldırmıyorlardı dediğiniz gşbi pandemi de hepten uçtular 2 5
  • VATANSAŞ VATANSAŞ:
    Sağlık çalışanları Hastaneye gelen hastalara kendi ailesinden biri gelmiş gibi muamele yapsın. O zaman şiddet vb. bir şey olmaz. Şiddete karşıyım. Lakin Her zaman sağlık çalışanıda haklı olucak diye bi kaide yok. 12 12 Yanıtla
  • nice77 nice77:
    Madem hastaneye devamlı gelip taşkınlık yapıyorsa neden devamlı içeri alınmış bu adam güvenlik görevlileri tarafından ? 21 3 Yanıtla
  • Uğur Ceylan Uğur Ceylan :
    Hastaneler mafyadan koruma talep etsin, zira bu görevi devlet yapamıyor. 14 6 Yanıtla
    Uğur bey Uğur bey:
    Uğur ceylan haklısın çünkü adam bir suç işlerken 10 kere düşünür çünkü ya sakat kalacak ya ölecek böyle bir suç işlerse o yüzden hak veriyorum çünkü devlet herkesi insan görüyor bunu haketmiyenler var hatta bu güzel ülkede nefes almayı bile haketmiyenler var 2 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement