Abdullah Avcı: "Aykut Hoca'ya Teşekkür Ediyorum, Bizim Değerli Bir Takım Olduğumuzu Gösterdi"
- Abdullah Avcı: "Aykut Hoca'ya teşekkür ediyorum, bizim değerli bir takım olduğumuzu gösterdi"İSTANBUL - Fenerbahçe'yi deplasmanda 3-2 mağlup ederek puanını 9'a çıkartan Medipol Başakşehir'de Teknik Direktör Abdullah Avcı, karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?