Abdullah Avcı: "Aykut Hoca'ya Teşekkür Ediyorum, Bizim Değerli Bir Takım Olduğumuzu Gösterdi"
Son Dakika Logo
09.09.2017 11:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Abdullah Avcı: "Aykut Hoca'ya Teşekkür Ediyorum, Bizim Değerli Bir Takım Olduğumuzu Gösterdi"

- Abdullah Avcı: "Aykut Hoca'ya teşekkür ediyorum, bizim değerli bir takım olduğumuzu gösterdi"İSTANBUL - Fenerbahçe'yi deplasmanda 3-2 mağlup ederek puanını 9'a çıkartan Medipol Başakşehir'de Teknik Direktör Abdullah Avcı, karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement