Tarihi kilisede mangal yakıp o anları kayda alanlar, bölge halkının tepkisini çekti
Şanlıurfa'da bir kebapçı tarihi Germuş Kilisesi'nin içinde mangal yakıp kebap yaptı. Sosyal medyada paylaşılan video, kullanıcıların tepkisine yol açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?