Bodrum'da Sıcaklık Gölgede 45 Dereceye Çıktı
Muğla'nın Bodrum ilçesinde sıcak hava dalgasının etkisiyle bugün en yüksek hava sıcaklığı gölgede 45 dereceye kadar çıktı. Sıcaktan bunalanlar denize girerek serinlemeye çalıştı. Meteoroloji ise Pazartesi öğle saatlerinden itibaren Bodrum - Fethiye arasında kuzeybatı yönünden fırtına beklendiğini duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?