Bursalı ortaokul öğrencisi, biriktirdiği harçlıklarını Düzceli depremzedelere gönderdi
Bursa'da biriktirdiği harçlıklarını Düzce'de 23 Kasım'da yaşanan 5,9 büyüklüğündeki depremde evleri zarar görenlere gönderen ortaokul öğrencisi, ailesinin gururu oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?