Hamas: İsrail F16'sını Vurduk
Son Dakika Logo
23.07.2014 02:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hamas: İsrail F16'sını Vurduk

Hamas'a bağlı el-Kassam Tugayları, Gazze semalarında İsrail'e ait F16 savaş uçağının düşürüldüğünü bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • AK1454 AK1454:
    LAN EROLMUSUN NESİN YÜRÜ GİT BAŞKA YERDE YORUM YAP 33 2 Yanıtla
  • AK1454 AK1454:
    ŞU MÜBAREK RAMAZAN AYINDA İSLAMA VE MÜSLÜMANLARA YARDIM ET ALLAHIM. İSRAİL ALMANYA AMERİKA HEPSİNİ KAHRET ALLAHIM. BİZ NERDE HATA YAPTIK DA BUNLAR BAŞIMIZA GELDİ DEDİRT ALLAHIM. ALMANYA YA BİDE GELİŞMİŞ TOPLUM DEMİYOLARMI. ALLAH BELALARINI VERSİN ONLARIN. DOMUZ YİYE YİYE DUYGU KALMAMIŞ ALÇAKLARDA. ONURSUZ KÖPEKLER. 30 3 Yanıtla
  • murat armut murat armut:
    allahım insanlar bişeyler yapamı yor sen tokatını vur buzalime 19 1 Yanıtla
  • a a a a a aa a a a a a aa:
    köpek çıldıracak şimdi. çok şükür bi daha inşaallah 17 0 Yanıtla
  • seher seher:
    Birazda israilin cani yansin, BU ARADA BÜTÜN TÜRKLERIN KADIRGECESI MÜBAREK OLSUN 11 2 Yanıtla
  • vatanser vatanser:
    Almanların neden yahudileri yaktıklarını çok iyi anlıyorum keşke dünyada tek bir yahudi kalmyıncayakadar yakıp kökünü kazısalardı ya. Almanların öcünü masum filistinli müslümanlardan ve küçücük çocuklardan alıyorlar Allahın gazabı üzerinize olsun, yerin dibine batın, şeytanın avukatı yahudiler tüm yahudilerden nefret ediyorum Allah topunuzun belasını versin. 5 1 Yanıtla
  • seher seher:
    Birazda israilin cani yansin, BU ARADA BÜTÜN TÜRKLERIN KADIRGECESI MÜBAREK OLSUN 3 1 Yanıtla
  • seher seher:
    Birazda israilin cani yansin, BU ARADA BÜTÜN TÜRKLERIN KADIRGECESI MÜBAREK OLSUN 2 1 Yanıtla
  • doğan okur doğan okur:
    hamasa irandan mükemmel füzeler sevkedildi birileri dicekki şimdi iran neden girmiyor siz zamanınıızı bilgisayar younlarında harcadığınız için savaşı oyun gibi görüyorusunuz zaten cihat için savaşanların çoğu bu bilgisayar younlarından etkilenip oyunmu gerçekmi diye terttüd edenlerdir bide adnan oktar veya diyer alim geçinen adamla(r devlertin izniyle ) çıkıpta ahir zaman sancak siyah beyaz yok deccal isfahan felan derken bu duruma gelindi iran bırakın filistini ırak suriyeye bile gel gir diye dürtüp dürtüp duruyorlar resmi olarak girmesini ve tepesine binmeyi bekliyorlar ve irana ilk girecek ülkede türkiyedir bunu onlar bizden daha iyi biiliyor herşeyin zamanı var nükleer bomba bekleniyor 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement