Leylekler, Sındırgı Belediye binası çatışındaki yuvalarına geldi
Leylekler, Sındırgı Belediye binası çatışındaki yuvalarına geldiBalıkesir'in Sındırgı ilçesine havaların ısınmasıyla beraber leylekler gelmeye başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?