Aydın Büyükşehir Belediyesi 19 Mayıs'ı vatandaşlarla birlikte coşkuyla kutladı
Aydın Büyükşehir Belediyesi 19 Mayıs'ı vatandaşlarla birlikte coşkuyla kutladı Aydın Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın coşkusunu Belediye Orkestrası'nın verdiği konserlerle sokaklara taşıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?