Batı Şeria'da Korona Virüs Nedeniyle Sokağa Çıkma Yasağı İlan Edildi
- Batı Şeria'da korona virüs nedeniyle sokağa çıkma yasağı ilan edildi Filistin Başbakanı Muhammed Iştiyye, korona virüs salgını nedeniyle işgal altındaki Batı Şeria'da bu akşam yerel saatle 22.00'da başlayacak sokağa çıkma yasağı ilan etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?