Prof. Dr. Ceyhan: Türkiye'nin Vuhan'ı İstanbul'da virüsü kapmama şansınız çok düşük
Son Dakika Logo
10.04.2021 10:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Prof. Dr. Ceyhan: Türkiye'nin Vuhan'ı İstanbul'da virüsü kapmama şansınız çok düşük

Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Enfeksiyon Hastalıkları Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ceyhan, Türkiye'de tespit edilen 360 bin aktif koronavirüs vakası olduğunu, çoğunun da İstanbul'da bulunduğunu söyledi. Ceyhan, "Türkiye'nin Vuhan'ı İstanbul. Sokağa çıktığınızda, metroya bindiğinizde virüsü kapmama ihtimaliniz çok düşük. Her adım attığınızda dikkatli olmanız gerek" ifadelerine yer verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • Masketakmaz Masketakmaz:
    Kendin inanmıyorsun bu virüse, inansan program yaparken röpörtaj verirken maske takardın. Yazın tatil yapmadın mı? Maskesiz gezmedin mi Bodrum'da söyle. İlaç adı verip başka firmaları kötülemiyor musun? Senin gibi bir virüs prof ipi göğüsledi reklam filmi kaptı, sen kapamadın, daha çok korkutman lazım milleti. Senin tuzun kuru, maaş trink. Milleti korkutup hastanelere pompalıyorsunuz sonra sağlık sistemi çöktü diyorsunuz. Gribi korona diye yutturuyorsunuz. Kastınız ülke ekonomisine. Açız aç aç ! 9 4 Yanıtla
    Esin Esin:
    Siz ne diyorsunuz grip mi hastanede vefat edenler nedir o zaman bu ciddi bir salgın Hastalık hemde çok ciddi kızım sağlıkçı ve koronalı hasta bakıyor hastaların çaktığı ızdırabı anlatıyor bir yudum su içemiyor hale gelen var lütfen herkes ciddiye alsın artık sağlıkçı lar yoruldu ailelerine çocuklarına hep mesafeli yasmak zorunda kalıyor 1 1
  • Özgür Arıca Özgür Arıca:
    Bi kez de sizi maskeli görebilsek .... 9 3 Yanıtla
  • Okuyucu Okuyucu:
    Hiçbir yeri kapatmaları gerekmiyor bu halkın hepsi kurallara riayet ediyor sadece toplu taşıma ya güzel denetim farkındaysanız toplu taşıma ya detbirleri gevşettikten sonra iş zor boyutlara ulaştı bide fatihte Aksaray'da başı boş gezen Somalili Faslı Cezayirli gençleri dizginlemek adamlar leş içinde geziniyor ortalıkta ne kural ne mesafe dinliyor hijyen sıfır sonrada İstanbul genelinde cirit atıyor bir sigarayı 3-4 kişi kendi aralarında içiyor.. 6 1 Yanıtla
    ... ...:
    Napsin garibanlarin parası yok demek ki sigarayı o kadar kişi dönüyor sigaraya indirim şart 1 1
  • Özgür Arıca Özgür Arıca:
    İstanbuldayım yasak hariç takmadım maske yalanınıza da sizede inanmıyorum virüsü de kapmadım ha grip oödum zaten virüsünğz de o ....1500 kişilik sitede oturuyorum 50 kişiye sahte vaka dediniz noldu 1450 kişide vaka yok matematiğiniz bu mu 1450 mi büyük 50 mi ...... 4 2 Yanıtla
  • Erol kara Erol kara:
    Hocam bunları çok dinledim aşı bizi kurtaracak aşı acilen yaş gözetmeksizin halkı aşılayın kurtuluş bu hoca 5 0 Yanıtla
  • Yazık Cahillik çok ğünah. Yazık Cahillik çok ğünah.:
    Yazık Cahillik Çok Günah 1 1 Yanıtla
  • BB BB:
    20 milyon insanın yaşadığı bir şehirde önlem almasan sonuda bu olur . El el vererek ancak atlatırız biz sizi sil kafanızda nerde eski kardeşlik sevgi saygı verin elele geleceğimiz birlikte doğar 0 0 Yanıtla
  • Peker Peker:
    4 -5 kisi dönüyorsa zaten normal sigara degildir 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement