Eşini ve Çocuklarını Öldürüp Evini Yakan Şahıs Yoğun Bakımdan Çıktı
Son Dakika Logo
29.05.2017 02:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eşini ve Çocuklarını Öldürüp Evini Yakan Şahıs Yoğun Bakımdan Çıktı

- Eşini ve çocuklarını öldürüp evini yakan şahıs yoğun bakımdan çıktı Olayda ölen kadın ve çocukların cenazelerinin otopsisi sürüyorGAZİANTEP - Eşini ve çocuklarını bıçaklayarak öldürdükten sonra evini ateşe verip, intihar girişiminde bulunan Mustafa Ö'nün yoğun bakımdan çıktığı öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement