Eşini ve Çocuklarını Öldürüp Evini Yakan Şahıs Yoğun Bakımdan Çıktı
- Eşini ve çocuklarını öldürüp evini yakan şahıs yoğun bakımdan çıktı Olayda ölen kadın ve çocukların cenazelerinin otopsisi sürüyorGAZİANTEP - Eşini ve çocuklarını bıçaklayarak öldürdükten sonra evini ateşe verip, intihar girişiminde bulunan Mustafa Ö'nün yoğun bakımdan çıktığı öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?