Köylüler, Yıllardır Kullandıkları Yolun Açılmasını İstiyor
Köylüler, yıllardır kullandıkları yolun açılmasını istiyorDİYARBAKIR - Diyarbakır'da yaklaşık yarım asırdır kırsal mahallelerdeki vatandaşların Dicle Üniversitesi Hastanesi'ne ve kent merkezine gitmek için kullandığı yol araç trafiğine kapatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?