Halkın Komutanı, Barış İçin Tayin İstemedi
Son Dakika Logo
28.07.2015 11:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Halkın Komutanı, Barış İçin Tayin İstemedi

Muş'un Malazgirt ilçesinde uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit düşen Binbaşı Arslan Kulaksız, barışın tesisi için tayin istememiş. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (25)

  • berxwedan direnis berxwedan direnis:
    yahu silah cözum olsaydi bu Kirk yil icinde hal edecektiniz biz kürtler olarak barisada savasada haziriz ama tercihimiz baristir 7 22 Yanıtla
  • adıyaman chp adıyaman chp:
    pkk lılar köpek gibi inlerinde geberekler size mağaralarda yaşamak bile haram,,, 24 4 Yanıtla
  • kahraman Türk kahraman Türk :
    adi pkk 25 1 Yanıtla
  • ANTİK -EFES ANTİK -EFES:
    BARIŞ İSTEYEN KOMUTANI PKK YAŞATIRMI HİÇ 22 3 Yanıtla
  • malazgirt malazgirt:
    ben malazgirtliyim ve cok iyi biliyoruz onu sadece koylulere zulum yapardi koyluleri oldurmekle tehdit ederdi baris surecinde bile provakasyonlara kalkisirdj bu yuzden bi ara geri cekildi koylulere bu surec bitsin size hesap sorarim diye tehditlerde bulunurdu butun malazgirt halki taniyor onu ama oyle haberde bahsedildigi gibi degildi tam tesine bir insandi zaten bu devlet tarihten beri kurtlere kim en cok zulum yaptiysa onun rutbesi hep yukselmis 10 15 Yanıtla
  • asi asi:
    üç yıl beraber görev yaptığım adam gibi adam cesaret ,merhamet herşey vardı komutanımda terörü lanetlemek neymiş başlarım lanetinize en güzeli acımaz olmak israil mantığı gibi başka çıkar yolu yok 22 3 Yanıtla
  • ... ...:
    binbaşım komutanım ruhud şad olsun. Allah sana rahmet versin eşinin ve çocuklarının acısını onlar kadar olamasak yürekten paylaşıyoruz. BAŞIMIZ SAĞOLSUN. 16 1 Yanıtla
  • Kültüryumağı Kültüryumağı:
    Bir Malazgirt'li olarak Rabbimden rahmet diliyorum. Yapanların yanına kalmayacak ! 15 2 Yanıtla
  • X X:
    Allah rahmet eylesin Barış için orda olmuşsa ki öyle birine benziyor üZüldüm 16 0 Yanıtla
  • sefa sefa:
    tayin istemedi de nr oldu geriye gozu yaşlı es cocuk bıraktı cok mu iyi oldu..yazik 9 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement