ATATÜRK ANITININ KAİDESİNE SPREY BOYA İLE AŞKINI YAZDI
BURDUR'da kimliği belirsiz bir kişi, Cumhuriyet Meydanı'nda bulunan Atatürk anıtının kaidesine sprey boya ile kalp işareti yaptı, bir diğeri ise adını yazdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?