Fikret Orman Adaylığını Açıkladı: 2019'da Adayım, Yüreği Yeten Varsa Gelsin
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, siyah-beyazlı kulübün divan kurulunda yaptığı açıklamada, "2019'da adayım, yüreği yeten varsa gelsin çıksın karşıma!" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (11)