Bakan Soylu, orman yangınında zarar gören vatandaşlarla buluştu (2)
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Hatay'da önceki gün başlayan ancak dün kontrol altına alınabilen orman yangınlarında zararı oluşan vatandaşlarla buluşmasında, "Elimizden gelen her şeyi yapacağız, hiç endişe etmeyin. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?