Bakan Uraloğlu: "Türkiye'nin ulaşım ve iletişim altyapısına 277 milyar dolar yatırım gerçekleştirdik"
Bakan Uraloğlu: "Türkiye'nin ulaşım ve iletişim altyapısına 277 milyar dolar yatırım gerçekleştirdik" Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2002 yılından bu yana Türkiye'nin ulaşım ve iletişim altyapısına 277 milyar dolar yatırım gerçekleştirdiklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?