Davutoğlu: "İnşallah Güçlü Bir Hükümet Kurmak Nasip Olur"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - AK Parti Ankara İl Başkanlığı'nın iftarı- Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun konuşması Başbakan Davutoğlu: "Netice ne olursa olsun inşallah güçlü bir hükümet kurmak nasip olur. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?