Tekirdağ Trafiği Tehlikeye Düşürüp, Polise Direnen Sürücü 202 Promil Alkollü Çıktı
Son Dakika Logo
10.02.2018 05:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tekirdağ Trafiği Tehlikeye Düşürüp, Polise Direnen Sürücü 202 Promil Alkollü Çıktı

Trafiği tehlikeye düşürüp, polise direnen sürücü 202 promil alkollü çıktıTEKİRDAĞ'ın Malkara ilçesinde trafiği tehlikeye düşürecek şekilde otomobil kullandığı gerekçesiyle ihbar edilen ve yakalanan M.D.S.(27), ekiplere direnirken 202 promil alkollü çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement