Tekirdağ Trafiği Tehlikeye Düşürüp, Polise Direnen Sürücü 202 Promil Alkollü Çıktı
Trafiği tehlikeye düşürüp, polise direnen sürücü 202 promil alkollü çıktıTEKİRDAĞ'ın Malkara ilçesinde trafiği tehlikeye düşürecek şekilde otomobil kullandığı gerekçesiyle ihbar edilen ve yakalanan M.D.S.(27), ekiplere direnirken 202 promil alkollü çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?