Öğrenciler deprem tatbikat yaptı
Öğrenciler deprem tatbikat yaptı -Deprem yıldönümünde yapılan tatbikat başarı ile tamamlandıDÜZCE - Düzce'nin Akçakoca ilçesi Atatürk Ortaokulunda 12 Kasım Düzce depreminin yıldönümünde farkındalık oluşturmak ve çocukların deprem olması durumunda ne yapması gerektiğini anlatan tatbikat yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?