Diyarbakır'da muhtar ve mahalleli, kaçak elektrik kontrolü yapan ekibi alıkoydu
Son Dakika Logo
17.09.2019 11:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyarbakır'da muhtar ve mahalleli, kaçak elektrik kontrolü yapan ekibi alıkoydu

Diyarbakır Ergani'de, muhtar ve mahalleli kaçak elektrik kontrolü yapan Dicle Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi görevlilerini alıkoydu. Gruptakilerden biri görevliye "Seni buraya gömerim" diyerek tahditler savurdu. O anlar bir cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (31)

  • BENCESİ BU GENÇLER... BENCESİ BU GENÇLER...:
    BEN ÇOCUĞUMUN RIZKINDAN KESİP ELEKTRİK PARASI YATIRIYORUM YERİ GELİYO BORÇ ALIYORUM HARAM İLE İRİN OLSUN HELAL ETMİYORUM KAÇAK KULLANANLARA.... 35 0 Yanıtla
  • Kes gitsin Kes gitsin:
    Madem köy kople kaçak kesin gitsin. Biz ödeyiyorsak enayiliğimizden değil. 27 0 Yanıtla
  • IM IM:
    ÖNCE CAYDIRICI CEZA OLACAK ODA YOK.UC TANE ELEKTRIK GOREVLISI NAPABILIR.YETKIYI VERIN ASKERE POLISE KAÇAK KULLANANIN EVINI DAMINI BAŞINA YIKACAKSIN.ONDAN SONRA ADAM OLACAKLAR. 18 1 Yanıtla
  • Emin Emin:
    Arkadaşlar kaçağa karşıyız ama ben erganide oturuyorum bir güne birgün kaçak elektrik kullanmış değilim ama gel görki tam 3 aydır elektrik faturam hemen hemen 2 kat oldu yani kwh çarpan 0.498 bu allahtan revamı sen kaçak elektrik kullanı yakala cezayı ver. Ama sen kaçak kullanılan elektrik bedelini benden tahsil edemezsin. Ben bu konuda hakkımı helal etmiyorum. Devlet büyüklerinden yardı. Bekliyoruz. 16 2 Yanıtla
    Günaydın Günaydın:
    Batıdakiler yıllardır ödüyor sen 3 aydan bahsediyorsun 13 3
    Deli Emin Deli Emin:
    20 yıldır ben ödüyorum.... Sen bir sus 0 1
  • Celal Celal:
    İtler haksız yere ceza kesiyorlar bakmadan. 3 13 Yanıtla
    Tck Tck:
    Sende hırsızsın demekki 1 0
  • mossi mossi:
    bakalım devlet napcak, merakla bu haberin sonunu bekliyorum 16 0 Yanıtla
  • Bros Bros:
    19 aboneden 15 i kacak çıktıysa 103 abonenin 80 i kacaktir. Biz ödüyoruz bu paraları. Akşam birde namaza duruyordur çoğu. Vah vah 13 1 Yanıtla
  • Adan Adan:
    İstediğin kadar ibadet et boş kul hakkı yedikten sonra neye yarar 12 1 Yanıtla
  • Hhıjgg Hhıjgg:
    Elektrik zorunlu ihtiyaçtır. İhtiyacı kadar elektriği parasız versin devlet. Yandaş şirket ve patronların sömürü aracı değil... 3 6 Yanıtla
  • MVÇ MVÇ:
    Birilerinin kaçak kullanması şirket dışında kimseyi ilgilendirmemeli. Adamlar kaçak kullanıyor bu şirketin sorunu olmalı. Asıl suçlu şirketlerin kaçak bedelini bizden zorla almalarına müsade eden devlette. Devlet şirketin zalimlikle bizden para almasına müsade ediyor. 8 1 Yanıtla
    MM MM:
    HA BU HIRSIZLAR KAÇAK KULLANSIN VATANDAŞI İLGİLENDİRMESİN ÖYLEMİ.BU NASIL BİR ZİHNİYET.HIRSIZLA AYNI KAFA YAPISI BU.KAÇAK ELEKTRİK BEDELİ OLARAK BİZLEREDE YANSIYOR NEDEN İLGİLENDİRMESİN.SUÇLU HEP DEVLET ZATEN HIRSIZIN SUÇU YOK YANİ.HIRSIZA TEK KELİME YOK NERDEYSE ALKIŞ TUTACAKSIN. AMA DEVLET VE ŞİRKET SUÇLU SİZE GÖRE.SAĞLIKLI DÜŞÜNEN İNSAN BU SÖZÜ SÖYLEMEZ. SİZ PSİKOLOĞA GİDİN BENCE.. 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement