Türkiye'deki koronavirüs cezasının yarısı Gaziantep'te uygulandı
Gaziantep Valisi, koronavirüs nedeniyle gerçekleştirilen denetimlerde bugüne kadar uygulanan 144.3 milyon TL'lik cezanın, Türkiye genelinde yazılan cezaların yarısı kadar olduğunu açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?