AB Bakanı Bozkır: "Raporun Objektif ve Dengeli Olduğunu Vurgulamak İstiyorum"
AB İlerleme Raporu'nun yayımlanması- AB Bakanı Bozkır (1): - "Raporun objektif ve dengeli olduğunu vurgulamak istiyorum"- "Her zaman olduğu gibi bu yıl da raporun içinde yer alan haklı ve makul eleştirileri dikkatle not edeceğiz"- "Raporu yaşanabilir bir rapor olarak değerlendiriyorum. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?