AB Bakanı Bozkır: "Raporun Objektif ve Dengeli Olduğunu Vurgulamak İstiyorum"
Son Dakika Logo
08.10.2014 06:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

AB Bakanı Bozkır: "Raporun Objektif ve Dengeli Olduğunu Vurgulamak İstiyorum"

AB İlerleme Raporu'nun yayımlanması- AB Bakanı Bozkır (1): - "Raporun objektif ve dengeli olduğunu vurgulamak istiyorum"- "Her zaman olduğu gibi bu yıl da raporun içinde yer alan haklı ve makul eleştirileri dikkatle not edeceğiz"- "Raporu yaşanabilir bir rapor olarak değerlendiriyorum. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement