Gaziantep 6 Yıl Önce Bebeğini Öldüren Anneyi, Kardeşi İhbar Etti
Gaziantep'te, Fatma B. (22), 2013 yılında evlilik dışı ilişkisinden dünyaya getirdiği bebeğini boğdu, ardından kardeşinin yardımıyla evlerinin odunluğuna gömdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?