Karantina yurdunda '19 Mayıs' kutlandı
Karantina yurdunda '19 Mayıs' kutlandı Kırıkkale'de, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında, karantina yurdunda kalan vatandaşlar saat 19.19'da pencerelere çıkarak İstiklal Marşı okudu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?