Damadını öldüren kayınvalide mahallesinde kahraman gibi karşılandı
Son Dakika Logo
08.05.2026 11:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Damadını öldüren kayınvalide mahallesinde kahraman gibi karşılandı

Kağıthane'de kızını silahla vuran damadını öldüren kayınvalide Delal A., çıkarıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Mahallesine dönen kadın, komşuları tarafından alkışlarla karşılanırken, yaşadığı duygusal anlarda gözyaşlarına hakim olamadı. Delal A.’nın, “Yapmasaydım hepimizi öldürecekti” sözleri dikkat çekerken, mahalle sakinleri acılı anneye destek verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • Atakan Mercan Atakan Mercan:
    Herkes kendi adaletini çözüme böyle kavuşturacaksa vay ülkenin haline. Yatarı yok mu şimdi bu cinayetin? 11 196 Yanıtla
    Azad Karakaya Azad Karakaya:
    Haberi nerenle okudun acaba kadın, evinde saldırıya uğrayip nefsi müdafaa ile öldümüş. 131 2
    Ali Kublay Ali Kublay:
    Allah lQ dagitirken selfimi cekiyordun 54 1
    Yahya Gültekin Yahya Gültekin:
    Atakan validenle yararı var bu olayın ne zaman hazır olur haber ver 14 6
    ümit ilkay levent ümit ilkay levent:
    Atakan neyin kafasını yaşıyorsun sen 16 1
  • Ekber SATIR Ekber SATIR:
    Acayip işler 2 42 Yanıtla
    OĞUZ İÇEN OĞUZ İÇEN :
    Nesi acayip, Ana evlatlarını korumuş, yahu şu makarnayı bırakın artık beyni çürütüyor 66 11
    Yahya Gültekin Yahya Gültekin:
    Ekber valideninde acayip işleri olmuş bol bol ne acayip demi hayret aceyio işler 0 0
  • Bakış Açısı Bakış Açısı:
    Direkt serbest bırakılmalı. Kadın canını savunmuş 14 0 Yanıtla
  • mücahid mücahid:
    Evlenirken,psikiyatri doktorundan akıl sağlığı raporu alınması şart olmalı??Aileler perişan oluyor,çocuklar perişan oluyor?? 8 0 Yanıtla
  • nazim hikmet nazim hikmet:
    Perde arkasında kim bilir neler olmuş anne kız kesin adamı delirtmişlerdir şimdide olan adama oldu allah ıslah etsin bu toplumu 0 1 Yanıtla
  • kamil erol kamil erol:
    ellerine sağlık annemin 1 0 Yanıtla
  • Hüseyin Bay Hüseyin Bay:
    Eğer bunun yararı olursa ülkede adalet olmaz ABD Çin gibi ülkelere bakın hepsi idam veriyor biz daha mı demokratız neden idam yok ya 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement