İlçeyi ayağa kaldırmıştı! Mezarlıktan gelen sesin gizemi çözüldü
Aydın'ın Efeler ilçesinde büyük paniğe neden olan sesin mezarlıktaki bir kuyuya düşen defineciden yükseldiği tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (31)
Fatih Karadağ:
Her kuyuya hazine var diye sazan gibi atlamayın bok kuyusuda var sora karışmam 821Yanıtla
Ada:
Dikkatet düşme 95
Deniz:
Ada sen düşme diye ikaz etmiş, adamın kuyular ile ilgili problemi yok, sizin gibi yer cüceleri etrafı kazıp duruyor. 34
ASENA:
Acimiyorum Bu Definecilere.. Bunlarin Yaptigi Bildigin Ihanet! 1551Yanıtla
ASENA:
Yerin Altindaki Dedigin, Gecmis Medeniyetlere Ait Kalinti veya Hazinelerdir.. Bunlar da Sahislara Degil Devlete Aittir.. Defineciler Bunlari Cikarip, Yurt Disina Satmakla Ihanet Etmis uyorlar Tabii ki.!! 6615
Oğuz a cevap :
Yerin altindakiler babanın malıydı demi. Ne hakkın varda neyi alıyorsun.1247
Oğuz :
Hayırdir ihanet edecek napmslar vataninimi sattılar veya hırsızlıkmi yaptılar? Yerin altındakini çıkarıyorlar babanın malinimi aldılar ki ihanet diyosun2720
Bana cevap yazana cevap :
Babamın mali değil ama sahibide yok bulan çıkarır alır devlet te olsa gömülü hazineyi çıkarana bir olur yüzdesini alır bu böyledir yer yuzundekini bıraktınız yerin altındakinin hesabınimi soruyorsunuz 193
ASENA:
Benim yorumum birilerinin isine gelmemis belli ki.. Silmisler 20
adanur:
insanlar çaresizlikten artık ne yapacağını bilemiyor nerde bi umuda dair ışık görseler gözü kapalı atlıyorlar4811Yanıtla
Xyz:
Aç insan yok fakir insan yok.cahil insan tembel insan hain insan çok.git AVM lere git tatil bölgelerine gör insanları cik caddeye yoldan geçen araçlara bak in çarşıya pazara alışveriş yapan insanlara bak.11
alp:
BU DEFİNE İŞLERİ ÇOK SAKAT GENE UCUZ ATLATMIŞ490Yanıtla
Adalet :
Ne kadar cahil insanlar var ekonomi kriz var adam ne yapsın gidip hırsızlık mi yapsin yani kimsenin babasının mali değil devletin bile mali değil bu fakir fukaranin hakkı devlet sana kaşıkla verip kepçe ile alıyor 212Yanıtla
Vatandaş:
Türkiyede ucuz olan tek şey insan hayatı. Enflasyon düşerken her şeye zam geliyor. Garip şeyler oluyor30
Vatandaş:
Türkiyede ucuz olan tek şey insan hayatı. Enflasyon düşerken her şeye zam geliyor. Garip şeyler oluyor00
fazla anlamam:
adamcağız orada kaybolup ölseydi gaipler hikayeleri başlardı. orası yatır olurdu. sonrada adaklar verilir,dualar yapılır, her sene belirli günler ziyaret günü oluşturuldu. allahtan adamın canı kurtulmuş hemde boşuna hurafe oluşması önlenmiş.153Yanıtla
7:
boş yapma 56
GAKKOŞ :
bırakın gebersin altımızı oya oya dünya boşluğa düşecek bir gün sanki b.k var 313Yanıtla
tttt:
lan dangalak yokluktan millet napsın kuş beyinli anlamazsın sen 105
tttt ye Cevap:
Yokluktan gider calisirsin,, tarla ekersin,, mutlaka vardir yapacak birseyler.. Gidip kazi yapip, tarihimizi satmazsin tamam,!!!!! 12
DALAMANLI:
ne delikanlı arkadaşları varmış şerefsizler bırakıp kaçmak varmı etek giyin etek141Yanıtla
Tarkan:
Dalamanlı, aşağılamak için kullandığın etek giy cümlesiyle kadınlara hakaret ediyorsun. Oysaki annende bir kadın. Düşünerek konuşmakta fayda var.Sevgiler00
Serkan :
Define işinde babana bile güvenmycen gömüyu buldunmu seni anında satar 140Yanıtla
GAKKOŞ :
ttttt lan dangalak paran varsa dağıtı ver yokluktan adam seni sey diçek ttttt 16Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (31)