Kastamonu Yanlışlıkla Yuttuğu Eşarp İğnesi 2 Yıl Sonra Akciğerinden Çıkarıldı
Yanlışlıkla yuttuğu eşarp iğnesi 2 yıl sonra akciğerinden çıkarıldıKastamonu'da oturan Nazmiye Sakallıoğlu'nun (63), 2017 yılında eşarbını bağlarken ağzına alıp yanlışlıkla yuttuğu 3 santim uzunluğundaki iğne, 2 yıl sonra 'öksürük' şikayetiyle hastaneye gittiğinde yeri belirlenerek,... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?