Kastamonu Yanlışlıkla Yuttuğu Eşarp İğnesi 2 Yıl Sonra Akciğerinden Çıkarıldı
Son Dakika Logo
20.02.2019 01:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kastamonu Yanlışlıkla Yuttuğu Eşarp İğnesi 2 Yıl Sonra Akciğerinden Çıkarıldı

Yanlışlıkla yuttuğu eşarp iğnesi 2 yıl sonra akciğerinden çıkarıldıKastamonu'da oturan Nazmiye Sakallıoğlu'nun (63), 2017 yılında eşarbını bağlarken ağzına alıp yanlışlıkla yuttuğu 3 santim uzunluğundaki iğne, 2 yıl sonra 'öksürük' şikayetiyle hastaneye gittiğinde yeri belirlenerek,... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement