Bayram Boyunca İzmir'de Ulaşım 1 Kuruş Olacak
Milli bayramlarda yasal olarak ulaşımı ücretsiz yapamadıklarını belirten İzmir Büyükşehir Belediye BaşkanıTunç Soyer, "Sembolik olarak 1 kuruş ile hizmet vereceğiz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?