Ünal Karaman: "1 kişi eksik kalmamıza rağmen arkadaşlar üst düzey mücadele gösterdi"
Son Dakika Logo
10.11.2019 09:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ünal Karaman: "1 kişi eksik kalmamıza rağmen arkadaşlar üst düzey mücadele gösterdi"

- Ünal Karaman: "1 kişi eksik kalmamıza rağmen arkadaşlar üst düzey mücadele gösterdi"TRABZON - Trabzonspor Teknik Direktörü Ünal Karaman, Abdülkadir Parmak'ın kırmızı kart görmesinin ardından işlerinin biraz daha zorlaştığını belirterek, "1 kişi eksik kalmamıza rağmen arkadaşlar üst düzey... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement