Başbakan Yıldırım: "15 Yılda 130 Milyar Yatırım Yaptık"
- Arnavutköy ilçesinde düzenlenen mitingten detaylar Başbakan Binali Yıldırım'ın açıklamaları İSTANBUL - Başbakan Binali Yıldırım, İstanbul'un Arnavutköy ilçesinde düzenlenen mitingde halka hitap etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?