Kayıp İhbarı Yaptığı Annesini Öldürüp Bahçeye Gömmüş
Balıkesir'de 42 yaşındaki katil zanlısının, 3 buçuk yıl önce kayıp ihbarı yaptığı annesini bıçakla öldürüp evin bahçesine gömdüğü ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (26)
Adanali asfalt riza:
Usandik sogan yiyelim fakir kalalim bunlar olmasin nerde özledim seni 90 li yillar254Yanıtla
Hüseyin:
O zamanlar faili meçhul cinayetlerin sayısı belli değildi şimdi katil bulunabiliyor en azindan00
Hamdi:
Ulan dallama hangi cinayetleri saydam günlerce gündemi meşgul edenler faili meçhul cinayetlerin haddi hesabı yok o zamanların yok özlemiş miş 00
Ne alaka :
Ne alaka . Yok eskiden gaz kuyruğu vardı. Yok 90 larda kalalım . Nedir bu eskiye özlem . Hep geriye hep geriye yok ileriye 00
Cindir:
Namussuz evlat 170Yanıtla
Hukukçu:
16 Yılda Geldigimiz Noktaya Bakın.95Yanıtla
Grcklr:
He dayi he 16 yil once uzaya cikmistik ilkeye bir civi cakmadinnkz bugune kadar simdi cikip salliyonuz hadi ordan22
OSMAN ISILDAR:
PISKOPAT DOLU DEVTIN SUCU NE KARDESIM103Yanıtla
Jandarma:
Eski calistigim karakol.Alayaka karakolu.basarili bir sorusturma yurutmusler.tebrikler91Yanıtla
Hee:
Heee00
vahhhhhhh vahhh vahhh :
nerde bu devlet sahi nerdedir katiller anneyi babayi kardesleri vuracak kadar ulkenin her sokagina girmisler bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu ne laaaaaaaaaaa32Yanıtla
Misafirim:
Bu dünyasını da ahiretinide bitiren mahluk. Anne katili. Sana denecek hiç bir şey yok. Direk idam edilmen lazım da. Yiyip içip yatacam ne yazıkki. Rahmetli boşuna kalp hastası olmamış. Allah rahmet eylesin. Rabbim ne verirse hayırlısını versin40Yanıtla
isimsiz...!.:
idam istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz20Yanıtla
isimsiz...!.:
senin gibilerin Allah bin belasını versin! annen be annen daha kim olsun ya ... seni doğuracağına taş doğursaymış keşke...10Yanıtla
Misafirim:
Bu dünyasını da ahiretinide bitiren mahluk. Anne katili. Sana denecek hiç bir şey yok. Direk idam edilmen lazım da. Yiyip içip yatacam ne yazıkki. Rahmetli boşuna kalp hastası olmamış. Allah rahmet eylesin. Rabbim ne verirse hayırlısını versin10Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (26)