Kayıp İhbarı Yaptığı Annesini Öldürüp Bahçeye Gömmüş
Son Dakika Logo
28.12.2018 09:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kayıp İhbarı Yaptığı Annesini Öldürüp Bahçeye Gömmüş

Balıkesir'de 42 yaşındaki katil zanlısının, 3 buçuk yıl önce kayıp ihbarı yaptığı annesini bıçakla öldürüp evin bahçesine gömdüğü ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (26)

  • Adanali asfalt riza Adanali asfalt riza:
    Usandik sogan yiyelim fakir kalalim bunlar olmasin nerde özledim seni 90 li yillar 25 4 Yanıtla
    Hüseyin Hüseyin:
    O zamanlar faili meçhul cinayetlerin sayısı belli değildi şimdi katil bulunabiliyor en azindan 0 0
    Hamdi Hamdi:
    Ulan dallama hangi cinayetleri saydam günlerce gündemi meşgul edenler faili meçhul cinayetlerin haddi hesabı yok o zamanların yok özlemiş miş 0 0
    Ne alaka Ne alaka :
    Ne alaka . Yok eskiden gaz kuyruğu vardı. Yok 90 larda kalalım . Nedir bu eskiye özlem . Hep geriye hep geriye yok ileriye 0 0
  • Cindir Cindir:
    Namussuz evlat 17 0 Yanıtla
  • Hukukçu Hukukçu:
    16 Yılda Geldigimiz Noktaya Bakın. 9 5 Yanıtla
    Grcklr Grcklr:
    He dayi he 16 yil once uzaya cikmistik ilkeye bir civi cakmadinnkz bugune kadar simdi cikip salliyonuz hadi ordan 2 2
  • OSMAN ISILDAR OSMAN ISILDAR:
    PISKOPAT DOLU DEVTIN SUCU NE KARDESIM 10 3 Yanıtla
  • Jandarma Jandarma:
    Eski calistigim karakol.Alayaka karakolu.basarili bir sorusturma yurutmusler.tebrikler 9 1 Yanıtla
    Hee Hee:
    Heee 0 0
  • vahhhhhhh vahhh vahhh vahhhhhhh vahhh vahhh :
    nerde bu devlet sahi nerdedir katiller anneyi babayi kardesleri vuracak kadar ulkenin her sokagina girmisler bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu ne laaaaaaaaaaa 3 2 Yanıtla
  • Misafirim Misafirim:
    Bu dünyasını da ahiretinide bitiren mahluk. Anne katili. Sana denecek hiç bir şey yok. Direk idam edilmen lazım da. Yiyip içip yatacam ne yazıkki. Rahmetli boşuna kalp hastası olmamış. Allah rahmet eylesin. Rabbim ne verirse hayırlısını versin 4 0 Yanıtla
  • isimsiz...!. isimsiz...!.:
    idam istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 2 0 Yanıtla
  • isimsiz...!. isimsiz...!.:
    senin gibilerin Allah bin belasını versin! annen be annen daha kim olsun ya ... seni doğuracağına taş doğursaymış keşke... 1 0 Yanıtla
  • Misafirim Misafirim:
    Bu dünyasını da ahiretinide bitiren mahluk. Anne katili. Sana denecek hiç bir şey yok. Direk idam edilmen lazım da. Yiyip içip yatacam ne yazıkki. Rahmetli boşuna kalp hastası olmamış. Allah rahmet eylesin. Rabbim ne verirse hayırlısını versin 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement