Moritanya ve Senegal'den getirilen 159 kişi Düzce'de yurda yerleştirildi
Moritanya ve Senegal'den getirilen 151 Türk vatandaşı ile 8 yabancı uyruklu kişi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Düzce'de yurda yerleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?