Karantinadaki çocuklar, oyun özlemini camdan cama ''isim-şehir'' oynayarak gideriyor
Son Dakika Logo
05.05.2020 12:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Karantinadaki çocuklar, oyun özlemini camdan cama ''isim-şehir'' oynayarak gideriyor

Beyoğlu'nda koronavirüs tedbirleri nedeniyle evden çıkamayan çocuklar, çareyi camdan cama isim-şehir oyunu oynamakta buldu. Bir arada olmayı özlediklerini söyleyen çocuklar, yan yana olamasalar da bu şekilde oynamayı da sevdiklerini söylüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement