Marmaray'da bir kişi, trenin önüne atlayarak canına kıydı
Son Dakika Logo
04.08.2020 06:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Marmaray'da bir kişi, trenin önüne atlayarak canına kıydı

Marmaray Pendik istasyonunda bir kişi raylara atlayarak intihar etti. Trenin altında kalan şahıs feci şekilde can verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (30)

  • İsimsiz İsimsiz:
    Yahu insanın geçim derdinden intihar ettiğini Nereden çıkardınız hemen bir yargılama hemen bir 0 0 Yanıtla
  • Ceza Ceza:
    Fakirin çemberi daralıyor, imtihanı zorlaşıyor, Allah dayanma gücü versin! 0 0 Yanıtla
  • Murat Aydınlı Murat Aydınlı:
    Ayağının Kollarının sağlamlığına rağmen Allaha isyanın şimdi verir hesabını. Peygamberin bile 3 gün aç kaldığı dünyada geçimden dolayı intihar etmekte ne demek ? 0 0 Yanıtla
  • Fevzi Fevzi:
    Ah be kardeşim. Sen gittin. Kalanların ne olacak. Allah yardımcıları olsun. 0 0 Yanıtla
  • Ne olacak Ne olacak:
    Ne var canim, hayat o kadar güzel ki can sıkıntısından ya, yersen, yer misin? 0 0 Yanıtla
  • Umut Umut:
    Geçim sıkıntısı dur büyük olasilikla 0 0 Yanıtla
  • Çok yazık Çok yazık:
    Her gün intihar edenleri görür olduk. Ekonomik buhran yüzünden cinayetler, intiharlar peş peşe geliyor. Açıklama olarak da psikolojik sorunları vardı deyip geçiyorlar. 0 0 Yanıtla
  • Kaderci Kaderci:
    Gerçekten büyük cesaret ne derdi vardı kimbilir herkesin yapacağı iş değil 0 0 Yanıtla
  • Mesut Mesut:
    O trende arka vagondaydım tren kartal yönünden degil kaynarca yönünden geliyordu. 0 0 Yanıtla
  • Dd Dd:
    Yapcak bir şey yok..Her derdi olan intihar ederse.. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement