Trump'ın Giriş Yasağını İlk Uygulayan Ülke Mısır Oldu
ABD Başkanı Trump'ın dün 7 ülke vatandaşlarının ülkeye girmesini yasaklayan kararnamesinin ardından, ABD'ye gitmek isteyen Iraklı bir aile darbeci Sisi yönetimindeki Mısır'ın başkenti Kahire'de engellendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?